Dimecres 4 de maig

Laboratori d’experiències Dos + dos poden ser 5

La Literatura Infantil i Juvenil (LIJ) a la xarxa. A càrrec de Sílvia Fernández, filòloga i especialista en LIJ

Clubs de lectura d’àlbum il·lustrat a la Franja (Osca). A càrrec de Mariona Martínez, professora d’educació primària

Bones pràctiques amb àlbum il·lustrat a biblioteques públiques. A càrrec d’Iris González, bibliotecària

Dijous 5 de maig

Seminari Sense mots
A càrrec d’Emma Bosch, professora de la Universitat de Barcelona i autora

Hacia una definición de álbum
¿Cuántas veces hay que leer un álbum sin palabras?
¿Y tu, ilustración, qué respondes?
Libros sin palabras: ¿hay que aprender a leerlos?
Ovni: un álbum sin palabras que todos leemos de manera diferente
Le jacquot de Monsieur Hulot
El juego de Paluleer y juegos para releer
Monky
Libros que se leen de izquierda a derecha y viceversa
Tipologia de llibres amb imatges
Bibliografia

Accions SOMIARI II
LIJ a la xarxa
Accions
Tuits Literaris
Medalla Lola Anglada

Conclusions SOMIARI II

LES FOTOGRAFIES DEL SOMIARI I i DEL SOMIARI II

Torna a la PÀGINA D’INICI


Amb la col·laboració de:

Grup de treball de biblioteques infantils i juvenils JIM BOTÓ - Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya

. . .

NASCUTS PER LLEGIR

Districte de Sant Martí. Ajuntament de Barcelona

SOMIARI a Twitter

#SOMIARI